Carina´s Blogg

Alla inlägg den 27 november 2019

Av Carina - 27 november 2019 06:45







 

I måndags morse tog jag fram mitt måttband för att mäta mig runt magen och jag måste säga att jag blev glatt överraskad då det var 13 cm som försvunnit från min kropp sedan 26 augusti.Vilket jag känner av på mina kläder.


Träningen går bra, min PT sa i fredags att jag gillar att utmanas i träningen tillsammans med henne,vilket hon tycker är väldigt roligt.Nu blir det uppehåll på PT träningen på tre veckor, tyvärr är jag dålig på att träna själv i gymmet på det vi tränat på tillsammans.MEN jag tar mig till gruppträningarna varje vecka och bara det är ju grymt bra.

 

Köpte mig nya träningskläder i fredags,ville belöna mig själv med lite nya kläder.Nu ska jag bara hitta en bra sport BH vilket inte är det lättaste tycker jag.


Jag fortsätter med mina 16:8 dagar två dagar i veckan. Visst är jag hungrig på förmiddagen,magen kurrar extremt mycket vid 10-tiden,men jag fixar det med vatten och vet att klockan 11:00 är det lunch.

Dom dagar jag äter frukost varvar jag med grekisk yoghurt,gröt och smoothie.


 

Dagens smoothie var - 1,5 dl fryst mango och hallon, 1 fryst banan, 1 pressad apelsin, 1 dl grekisk yoghurt 1 nypa ingefärspulver som jag toppade med frystorkade hallon.


Träningen denna vecka ser ut så här:

Onsdag 45 minuter zumba, 55 minuter styrka.

Torsdag 30 minuter spinning 45 minuter pilates

Fredag 120 minuter Zumbamarathon


Förutom träning och bra mat så syndar även jag. Blev lite vin i helgen och ett fantastiskt gott bubbel med saffrans cheesecake, se receptet här >>>

 

Årets första lussebulle och några pepparkakor har jag också lyckats äta,mums. Man måste få synda lite i mellanåt annars blir livet så tråkigt.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards