Carina´s Blogg

Direktlänk till inlägg 21 september 2011

HJÄLP MIG!!!

Av Carina - 21 september 2011 09:00

Sista dagen med foten i bandage   Från och med i morgon ska det räcka med enbart kompress,men jag måste fortfarande änvända denna fula operationsk sko.

Jag är så trött på denna fula sko.Spelar ingen roll hur man klär sig då skon kommer på förstör det liksom allt   Nu återstår det två veckor kvar med skon,ska förhoppningsvis slippa den efter återbesöket.


HJÄLP MIG!!!

Jag ska på bröllop och vet inte vad jag ska ha på mig   

Det är inget kyrkobrölopp utan det blir i stadshuset.Så snälla ni förslag i mottages tacksamt ska ni veta.


Linas matkasse står för menyn denna vecka   

  

Utav detta gjorde jag en Minstrone med hyvlad pecorino.Riktigt gott och det blir även min lunch i dag.


När Isabella lämnade maten till Tobias i går fick hon med sig fyra matlådor hem igen.Plutten gillar mammas mat i alla fall   



Kram

Carina

 
 
Annci

Annci

21 september 2011 10:29

Åh, bröllop. Vad mysigt. Jag är en sucker på bröllop <3

Klänning ja... vad står det på inbjudan? Det är liksom det som bestämmer vad jag ska svara dig.

Vad gott med minestrone. Soppa är underbar mat såhär års.

Ha en fin dag!

Kramar!

http://www.hultstrom.nu

Carina

21 september 2011 10:41

Har inte fått någon inbjudan via brev/kort utan min man fick ett samtal om detta och berättade det för mig.
Det blir restaurangbesök och där efter fest.

Ja soppa är smarrigt :D

Önskar även dig en fin dag

Kramar

 
Annci

Annci

21 september 2011 15:41

Hade jag varit du hade jag ringt upp och frågat. För det finns inget värre än att komma under- eller överklädd. Sedan är det bra att veta vad det är för klass på restaurangen. Det sätter ju åxå en ribba.

Hmmm... knivigt. Ring är mitt första råd.

Om du inte vill det så skulle jag säga en finare klänning med lite vidd som går till knät. Inte svart och inte vit - men en blandning av dom går bra.

Kram igen!

http://www.hultstrom.nu

Carina

21 september 2011 17:25

Jag har redan kontaktat bruden som gifter sig angående tid plats osv.
Men frågade då aldrig om klädsel.
Har en svart klänning med vinrött i som jag funderade på med kavaj till.
Kan skicka dig en bild så får du se.

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 16 april 2020 07:00

Det är så overkligt, konstigt och skrämmande med covid-19.Jag har nog inte riktigt förstått allvaret i det. Man får höra om det på radion,tv och bland sociala medier.Det har på någotvis varit så overkligt, tills i går då vi fick det tragiska besked...

Av Carina - 27 mars 2020 06:30

Det var en månad sedan jag skrev sist och mycket har hänt i världen sedan dess. Jag försöker att inte tänka så mycket på covid-19.Visst är det fruktansvärt för dom som blir drabbade,men jag kan inte sluta leva eller stänga mig inne.   Vårt gymn...

Av Carina - 26 februari 2020 14:30

Gör mer av det du älskar att göra. Det som får dig att må bra. Livet är för kort för något annat. Att medvetet boka tid med sig själv för att må bra och njuta är en viktig del i att varauthållig. Att gilla vad man tar sig för, skapar en go känsla i...

Av Carina - 16 februari 2020 14:00

Träna hjärtat    Ditt hjärta är din kropps viktigaste muskel och med regelbunden motion får du ett starkare hjärta. Om du tränar och rör på dig dagligen halverar du risken att drabbas av hjärt- och kärlsjukdom jämfört med om du har en stillasittand...

Av Carina - 12 februari 2020 15:30


Igår började Weight Trainer PRO, bokade in mig på första grupp passet kl 18:00. Fem stationer hade vi och man var 40 sekunder på varje station sedan bytte man.Vi körde fyra varv och alla gjorde efter sina förutsättningar.Riktigt tufft men roligt.Vi h...

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards