Carina´s Blogg

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Carina - 5 februari 2011 22:15

  

Så här såg kvällsmiddagen ut hos oss.Räksmörgås blev det,riktigt gott och väldigt mättande.


Visst var det bättre förr,melodifestivalen.Seriösa programledare.Alla sjöng på svenska och inte en massa flams och trams i mellan låtarna.

Jag måste säga att lite besviken blir jag,men det går ju att byta kanal,fast den risken vill jag ju inte ta i fall att det kommer ett bra bidrag.Tycker nog att Danny var bäst i kvällens program.

Så här såg det ut då vi såg på kvällens program,Diza liggande på min mage.

  


Kram

Carina

Av Carina - 5 februari 2011 17:00

Vaknade med migrän   men som tur är har jag mitt migrän spray och jag slapp bli liggande i sängen hela dagen.


Vad har jag gjort i dag då? Åkt bil hela dagen känns det som.Vi var först till Kungsholmen för att besöka Ball breaker,men det huset höll dom på att riva.Åkte då vidare till Gärdet,gick in på Ball breaker där,men beslöt oss för att inte stanna kvar.Jag kände mig inte bekväm där.Tanken var att vi skulle stå vid en simulator och skjuta på vilt.Åkte istället till Sundby Gård för att äta brunch.Det var mycket att välja på både förrätt varmrätt och efterrätt MUMS vad gott.

  

Efter det åkte vi vidare till Länna By gick in på Rusta för att titta på tapeter,gick tomhänta ut ur butiken.Kent fick då för sig att vi skulle åka in till stan igen.Sagt och gjort in en sväng till.

Jag hade glömt min mobil hemma som låg på laddning,kände mig väldigt naken utan den.Tänk så beroende man blivit av sin mobil.


Isabella och jag åkte till Farsta för att sola i dessa fina solarier som pratar med en och önskade mig välkommen åter och hoppades jag haft en skön solstund.

Sola bara 12 minuter och drömde mig bort till ett varmare land.

 


Det blir nog ingen middag i kväll.Är fortfarande mätt.Tjejerna har åkt till kompisar och då känns det inte så viktigt med middag.

Får väl göra oss en varsin räksmörgås sen har vi ju  cheesecake i frysen som jag gjorde i går.I kväll blir det melodifestivalen,hoppas nu att det är bra bidrag med.


Önskar er alla en trevlig lördags kväll


Kram

Carna

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards