Carina´s Blogg

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Carina - 15 februari 2011 22:00

Jag var så laddad, i kväll skulle jag få röra på mig efter två veckors vila.

Hade sett fram i mot att följa Anna-Carin slaviskt men hon var tyvärr sjuk och ersattes av en annan tjej som inte var fullt lika bra.Men å andra sidan så blir träningen vad man själv gör den till ,och jag är en hejare på att få till det så att just jag blir nöjd   Kände mig nöjd efter kvällens pass


Jag har skrivit om det förut och jag måste bara göra det igen.

Fy fan för illa luktande människor   Jag begriper inte att det kan vara så svårt att sköta sin hygien.Duscha varje dag,byta kläder och använda deodorant.Två kvinnor luktade så illa i dag att jag tillslut var rädd att deras vidriga svett doft skulle bita sig fast på mig.

Fick elt enkelt flytta på mig, för jag var tvungen att hålla andan så att jag inte skulle spy.Och att hålla andan då man gör armhävningar,sit ups med mera är ju ingen hit om man vill överleva sitt träningspass.

Jag tycker synd om deras män,fy fan för att ha en skunk brevid sig i sängen.

Jag vet att det finns botemedel mot illa luktande svett och jag vet att det är en del som har riktiga problem med armsvett.Men det går faktiskt att göra något åt saken så slipper man lida.Nog om detta.


Min fot lever och den gjorde jätte ont i slutet av träningen.Jag har beslutat mig för att träna fram till operationsdagne 2 gånger i veckan.För sen blir det inget på fyra månader.


Nu är det slut för i dag

God natt och sov så sött

KRAM

Carina

Av Carina - 15 februari 2011 13:00

Han är inte sämre än att han kan ändra sig,utan att jag behövde tjata.

Det är ju helt underbart   

I går då jag upptäckte att Jasný börjat löpa frågade jag Kent

- Är det ok att vi parar Jasný nu ?

-Nej vi ska inte para henne fick jag till svar.

Beslöt mig då för att inte fråga vidare utan sa bara,

-Ok då tar jag bort det från min hemsida då.

Vi har pratat om att para henne så jag blev minst sagt jätte besviken på Kent.

Jasný är en underbart trevlig hund,snygg och skapligt duktig i skogen.

Men eftersom hon inte är min hund kan jag inte göra så mycket mer än att "ogilla läget".

Kent har nu ringt mig,vill du para henne så gör det.

Så nu blir det förhoppningsvis kopov valpar  hos oss om parningen går bra.


  

Jasný 8 veckor


Kram

Carina

Av Carina - 15 februari 2011 11:16

Vinterfrilufsdag - Står det på dagens schema i dag.

Vi har haft Yoga på morgonen vilket var en underbar start på dagen.

Nu har vi fått i oss lunch och ska bege oss ut på en LÅNG vinterpromenad.

Det snöar för fullt ute.Tänk att det kan finnas så mycket snö där uppe???


  


KRAM

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards