Carina´s Blogg

Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

I love it

Av Carina - 22 mars 2012 14:45

På lördag flyttar Isabella hemifrån på riktigt.Känns lite konstigt,men det hör ju liksom livet till.

Hon har nu bott mesta delen hemma hos Richard och hans föräldrar sedan vi flyttade hit ut till Grödinge.

Isabella säger det är ni som flyttat från mig...Det känns som hårda ord i ens mammas hjäta.Men så är dock inte fallet.Detta hus var liksom vårat och vi kunde inte vänta tills den dag då barnen flyttat hemifrån för att vi ska kunna bo där vi vill bo.Och på Rondovägen i Skogås hade jag fått mer än nog av att bo.

Isabella ha ju haft sitt rum här med sina saker,möbler osv.Kommit hem ca 1-2 gånger i veckan.Mer än så har det tyvärr inte blivit då det inte går så många bussar här.Men välkommen hem är hon alltid   

Isabella och Richad flyttar nu i hop tillsammans i en lägenhet i Alvik.Jag önskar dem all lycka   


Host,host,host.Ja det är en jävla hosta jag fått.Satt uppe i natt vid 2 tiden och trodde lungorna skulle komma upp.Men dom sitter kvar än så länge.Blev inte utvisad ur sovrummet av Kent,men blir nog det i natt.Han måste ju få sova så att han kan jobba.Gabriella kom in till mig i morse vid sjutiden och undrade om jag ville ha hostmedicin.Rar hon är min lilla dotter.

Hade aldrig klarat av att jobba med denna hosta,men det är rätt skönt att vara hemma.Hundarna myser i solen ute i hundgården och jag går här inne och längtar ut till min altan.Satt ute en kort stund och det är ju bara för underbart.

Vilken fantastisk årstid vi nu har framför oss I love it   


Kram

Carina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 16 april 2020 07:00

Det är så overkligt, konstigt och skrämmande med covid-19.Jag har nog inte riktigt förstått allvaret i det. Man får höra om det på radion,tv och bland sociala medier.Det har på någotvis varit så overkligt, tills i går då vi fick det tragiska besked...

Av Carina - 27 mars 2020 06:30

Det var en månad sedan jag skrev sist och mycket har hänt i världen sedan dess. Jag försöker att inte tänka så mycket på covid-19.Visst är det fruktansvärt för dom som blir drabbade,men jag kan inte sluta leva eller stänga mig inne.   Vårt gymn...

Av Carina - 26 februari 2020 14:30

Gör mer av det du älskar att göra. Det som får dig att må bra. Livet är för kort för något annat. Att medvetet boka tid med sig själv för att må bra och njuta är en viktig del i att varauthållig. Att gilla vad man tar sig för, skapar en go känsla i...

Av Carina - 16 februari 2020 14:00

Träna hjärtat    Ditt hjärta är din kropps viktigaste muskel och med regelbunden motion får du ett starkare hjärta. Om du tränar och rör på dig dagligen halverar du risken att drabbas av hjärt- och kärlsjukdom jämfört med om du har en stillasittand...

Av Carina - 12 februari 2020 15:30


Igår började Weight Trainer PRO, bokade in mig på första grupp passet kl 18:00. Fem stationer hade vi och man var 40 sekunder på varje station sedan bytte man.Vi körde fyra varv och alla gjorde efter sina förutsättningar.Riktigt tufft men roligt.Vi h...

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards