Carina´s Blogg

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Carina - 6 maj 2012 21:00

I dag har jag jobbat bort mitt gäddhäng och det med råge.Snacka om att jag har krattat och kört skottkärra.Är grym på att hantera både krattan och skottkärran.Har inte gäddhäng än men jag jobbar i förebyggande syfte   

Har väl aldrig krattat så mycket löv som jag gjort i dag.Började strax efter nio och avslutade vid tolv.Fortsatte sedan efter middagen och höll på i en och en halvtimme.Och jag är inte klar än.Tror jag ska ta och såga ner alla träden   

Gabriella sa i dag,jag förstå inte vad man ska med så stor tomt till???

 Har även hunnit med att peta ner lite frön i jorden.


 

Isabella bjöd på fika och då såg det ut så här.Tänk att hon i morgon fyller 21 år Otroligt vad tiden går fort.

Träffade Richards föräldrar och det gick riktigt bra.Lite pirrigt var det först.Men hans mamma och jag pratade på som aldrig förr så dett löste sig riktigt bra.Hade lite svårt att ha ögonkontakt med pappan,eftersom han vet att jag gillade honom som ung.Kan väl säga att jag var lite blyg för honom...


När vi kom hem tog jag med mig alla fyra hundarna ner till Grindsjön.Satte mig på bryggan och bara mös.Älskar solen och vattnet,ska nog bli en sjöjungfru i mitt nästa liv   


Har hållit mig så långt i från valprummet det bara gått,allt för att slippa konflikter och att känna mig som en stor idiot som inte kan detta med snickeri.Så det är Kents förtjänst denna helg.

   I mogon ska väven upp väggarna och sedan ska det målas.El ska kopplas, matta ska läggas in,lister i tak och på golv,dörrkarmar och dörr,sen kan vi nog säga att det är klart.


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards