Carina´s Blogg

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Carina - 10 maj 2012 21:00

 

Det är så roligt,det är så kul och va här,parken zoo så klart.Den trudelutten spelades i högtalarna då vi kom till parken zoo i Eskilstuna.En toppen dag som började med sol och slutade med regn.Tittade först på djuren.Sen blev det dags för lunch och därefter karusellåkning.Jag hade fått mitt första åkband på 43 år   Klart jag måste åka då.Började lite försiktigt med en karusell med hästar på som gick runt,runt,runt.Jösses så yr jag blev   Sen åkte jag veteranbil,en sådan som går på spår/räls,det var väl vad jag klarade av.Hade jätte kul åt dom andra eleverna som åkte alla möjliga karuseller och bjöd på riktiga glädjerop.Det var med min gamla klass som jag hade fått äran att få åka med på denna resa.

                 Det är otroligt vad mycket olika sorters djur det finns.Rätt häftigt måste jag säga.

Efter fem timmar och lite regn på detta, beslutade vi oss för att gå lite på stan.

Hittadde två änglar kuddar där     Vid 18 var vi åter tillbaks till Stockholm. 

Har tidigare i veckan utökat min samling med ytterligare två änglar.


Fågelbadet står nu på sin plats ute.Varsågod mina vilda fåglar   


 

Det regnar ute men inte i växthuset,så jag var ute och vattnade där i kväll och möttes då av blommande jordgubbsplantor.

JIPPI så glad jag blev,har nog trotts allt lite grönafingrar   


Jag hade tänkt måla valprummet i dag,men Kent missade att säga åt mig i går att köpa penslar då jag var och handlade färg. Så det får helt enkelt bli ett fredags nöje   


Kram

Carina


  


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards