Carina´s Blogg

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Carina - 21 maj 2012 20:15

Då var måndagen avklarad för denna vecka.Nu återstår det bara tre måndagar,sen är det sommarlov.

Gissa om jag längtar   

Det var så mysigt att träffa sina arbetskamrater efter fyra dagars ledighet.Speciellt Nettan och Camilla mina favoriter på jobbet.Och vet ni vad jag fick en ny ängel av Nettan i dag,som hon gjort själv  Och Camilla hade med sig ett par ballerinaskor som hon köpt och som inte passade   Åh så rara ni är mina fina arbetskamrater.Kändes nästan som att fylla år.För det är ingen vanliga dag,för i dag var det Carinas dag hurra hurra hurra    


Jag var så nära att ta en tårtbit,men jag lyckades stå i mot.Vi hade personalmöte på skolan,alla anställda på skolan var med och efter mötet skulle två firas som fyllt 50 år och två skulle avtackas som jobbat klart på skolan.Det fanns fem tårtor och när klockan är halv fem så börjar det ju att knorra lite lätt i magen och tårtorna såg så inbjudande ut.Och jag var så sugen,men lyckades stå imot.Ska ju bli av med 2,6 kg hade jag tänkt.


Efter middagen tog jag samma PW runda som i går.Är ju lite av den typen som vill ha lite koll.Så i dag tog jag med mig en gps för att exakt få veta hur lång min runda är och rundan var 6,8 km.Skönt att veta hur långt matt kört sitt PW pass   


I november var Ambra och jag på drev sm.Vi fick en fågelholk med oss hem som vi satte upp i lördags.Och min tanke var att det lär nog dröja innan en fågel flyttar in.Men genast samma dag flyttade två fåglar in som nu håller på att bygga sitt bo i holken.Blev så glad,den stora fågelälskaren jag är   

Vet inte om jag berättat det men jag har fött upp undulater i mina unga år.

 


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards