Carina´s Blogg

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Carina - 18 maj 2012 21:45

I går morse fick vi besök av denna fina lilla fågel,vad det nu är för sort???

 

Tycker det är så roligt med alla mina fåglar som kommer och äter hos oss.


I dag har Hilda och jag varit till Södertäljes veterinärer Animalen för att få veta hur många taxvalpar som ligger i magen.Jag tycker inte att hon är så stor och tippade på max fem men de var bara fyra valpar.

Lite besviken blev jag med tanke på två väldigt bra parningar.Inte alla som får till det så bra som dom fick  


När vi kom  hem var valplådan klar och Hilda fick prov ligga den

 

Vi har nu isolert klart i garaget/förrådet och fått lite bättre ordning.Det blir bättre så fort hyllorna kommer på plats.



Det blev en promenad med hundarna,underbart skönt väder och Hilda går med som om hon inte var det minsta dräktig

 


I dag blev det en annan potatissallad än den vi åt i går

 

Det var potatis,sparris och gräslök med en senapsdressing,mycket god

 


Kent köpte för några månader sedan en ny fönsterputs apparat.Har inte velat använda den då jag tycker att min gamla vanliga fönsterskrapa fungerat så himla bra.Men i dag var jag tvungen att testa den

    

Man sprayar med den vita och suger upp med den gula.Himla bra grej måste jag säga

     

Riktigt roligt att tvätta fönster.Så detta blev mitt fredags kvälls nöje  


Efter lite hårt arbete var det dags för lite god belöning tyckte jag

   


Kram

Carina




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards