Carina´s Blogg

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Carina - 24 maj 2012 19:00

Vilken rörig morgon det blev på jobbet i morse.Personalbrist och föräldrar som haft sina ungdomar hemma och rätt var det är så står dom i skolan på morgonen utan förvarning.Men vi är ju så grymt skickliga på vår särskola så vi lyckades rädda upp dagen och eleverna fick ut det bästa av dagen.

Min förmiddag fick jag tilbringa ute i det vackra vädret och detta sätter ju sin guldkant dagar som denna.


Jag fick en så fruktansvärt magsmärta då jag kom hem och landade i solstolen.Smärtan håller i sig och jag vet inte riktigt vad det kan bero på? Stress? något jag ätit? grubbel? Ligger i alla fall i soffan och detta är inte likt mig  


Middagn i dag blev älgfärsbiffar med fetaost och soltorkade tomater,stekt potatis,sallad och fetaoströra

   

Vi åt ute även i dag med.Gäller ju att passa på när vädret tillåter.


Grannen har fest hemma.Ett stort gäng män har spelat femkamp och nu grillas det för fullt.Dom sjunger och verkar ha det så trevligt,kul.


Vi väntar på smått och nu börjar det närma sig.Maten smakar inte så bra och Hilda vill helst bara ligga och bädda i sin valplåda

 


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards