Carina´s Blogg

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Carina - 5 januari 2012 07:30

Torsdag morgon och jag sitter här med min kaffemugg.Har varit vaken sedan en timme tillbaks.Vaknade inte av mig själv,hade klockan på ringt.Skulle vilja sova ut men har inte tid.Måste packa,packa och åter packa.Fasiken vad jag är less på det nu.Men det blir bra snart då allt är klart.

Alla köksskåp är urplockade och även rentorkat.Nu ska jag börja packa ner mina kläder och fastän jag inte har några kläder så lär det bli några säckar   

Hade tänkt hämta Isabella på jobbet för att sedan åka till Jysk för att titta på gardiner,men nu är hon hemma och är sjuk så planen blir lite annorlunda i dag.


I går fick jag ringa min frissa...Var ju där innan jul för att färga håret,dom hade fått in nya produkter och jag skulle testa en ny färg.Alltid lika kul med förändringar tycker jag.Men efter knappt två veckor var färgen urtvättad och jag såg inte klok ut.Så när jag i går ringde och beklagade mig sa Ann kom så sätter jag i en ny färg på dig.Med en sallad i mitt knä och färg i huvudet satt jag åter hos frissan.Var ju tvungen att utnyttja min stilla sittande tid med matintag. Nu är jag nyfärgad igen och jag slapp betala.Hoppas färgen sitter längre än två veckor denna gång.

Nu är kaffet urdrucket och dom toma kartongerna gapar kom och fyll oss Carina   


Ha en fin dag

Kram Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards