Carina´s Blogg

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Carina - 1 april 2012 19:30

I fredags ringde Eva mig och undrade om hon fick bjuda med mig på Äntligen hemma mässan.

Klockan tio i morse möttes vi utanför mässan.

Åh så mycket fint det fanns där,önskade att jag hade massor av pengar.Gud så jag skulle shoppa och inreda för fullt hemma.

 En sådan häng gunga skulle jag vilja ha

 Detta lusthus vill jag också ha

  Denna blomsterhylla med

 Titta vad fint man kan få det med en stege

 

Kunde inte motstå denna blomster pedistal så den köpte jag

 

Och denna med tre krukor som kommer att få sin plats på altanen.

 

Nya ljusbehållare till badrummet blev det också


 Vi passade även på att fika på mässan,kaffe med morotskaka,mums

 

Mycket fanns det att titta på och som sagt-OM jag hade pengar hade jag kunnat shoppat loss riktigt ordentligt   

Tack snälla rara Eva för att du bjöd med mig på mässan   


När jag kom hem passade jag på att packa upp två kartonger med sommarkläder.Har nu tagit över garderoben efter Isabella. Himla bra med en sommargarderob tycker jag   

Det blev gradinbyte i tvättstugan.

Sen fick jag besök av Ola och Helena.Nya valp spekulanter.Mycket trevliga och dom vill nu köpa valp från mig.

När dom tackat för sig var det dags att laga middag.Älg gryta med ris och sallad blev det i dag.


Har tagit två nya bilder på mina fina fåglar som jag ser utanför köksfönstret

   


Önskar er nu alla en riktigt god och trevlig söndag kväll.


Kram

Carina




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards