Carina´s Blogg

Alla inlägg den 13 juli 2014

Av Carina - 13 juli 2014 22:00

Tänk att vi klarade oss från regnet i dag.Men det hade behövts regn,för nu är det torrt.Och jag hade planerad denna dag utifrån en regnig dag.

Ja,ja nu är det fixat i alla fall.Tre frysar avfrostade och det känns riktigt skönt.En vända till återvinnings stationen med skräp.

242 klor har blivit klippta.Det är väl ungefär allt jag hunnit med idag.


Har tittat på en massa gamla bilder på barnen då de var små. Minns tillbaka och gråter en skvätt, jag är blödig jag vet.

  

Tänk om man kunde få dem så här små igen...


I morgon är det måndag.Man blir ju lätt lite dag vill.

Ska försöka mig på min PW runda i morgon,om det inte regnar.

Sen blir dem fram med snabeldraken och fixa lite fikabröd till kvällens besök.

Tre dagar i rad kommer jag nu att få besök av valpspekulanter som ska ha en valp från R-kullen.En av dem har valp från en tidigare kull och är så nöjd med sin hund att han nu vill ha en till från min uppfödning,kul.


  

Lasange blev det till middag i dag.


Nu är det fotboll på tv.Sista matchen,ska bli skönt att fotbolls VM äntligen tar slut.


I skolan lär vi oss först läxan sedan kommer provet.

I verkliga livet kommer provet först och sedan lär vi oss av läxan...



Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards