Carina´s Blogg

Alla inlägg den 14 juli 2014

Av Carina - 14 juli 2014 21:45

Vilken skillnad det är på Allsång på skansen och Lotta på Liseberg.

Allsång känns ju väldigt lamt när man tittar på Lotta.Jag gillar ju Petra Marklund,men att leda allsång är inte hennes grej,tyvärr.


Hostade mig igenom morgondagens PW runda.Två älgar och en huggorm fick vi se Tezz och jag.

Kent åkte i väg och jobbade en stund och jag fick några timmar för mig själv.

Hade ett mycket bra och givande samtal med en kvinna jag inte pratat med på länge.Tack för att du ringde Meta.


Baka,baka,liten kaka.

  

Det blev en vanilj och apelsinkaka till kvällen besök.Mycket god och uppskattad.Receptet hittar du här >>>


När man är uppfödare så träffar man väldigt mycket olika människor.Vissa känner man mer för andra mindre.

Dom som kom i kväll känner jag mer för.Vilka härliga och mysiga människor det finns.Deras valp kommer att få det riktigt bra hos dem.Med en husse som kommer att bege sig ut i skogen nästan direkt och låta valpen utforska omgivningen medans han sitter eller ligger och bara njuter av allt en valp har att ge.

Matte kommer att krypa runt på golvet och säker sova skavfötter i valpkorgen.Gå på utställningar och pussa ihjäl sig på valpen.Så härligt och skönt tycker jag när det känns så här bra.


Nu är det firande av kronprinsessan på tv.Tycker det är så tragiskt att Viktoria ska behöva ha detta vita huckle på huvudet.Varför inte bara vara vanlig ? Inte spökar jag ut mig så där när jag fyller år.


  

Grillat är gott så gott att man kan äta det varje dag.

Gjorde egen potatissallad  (skulle ALDRIG köpa färdig gjord)och grillade älgkött till middag.MUMS så gott !



När folk sårar dig om och om igen så skall du tänka på dem som sandpapper.

De kanske river ditt hjärta och skadar lite,men till slut har du blivit polerad och len,och de har blivit värdelösa!



Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards