Carina´s Blogg

Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Carina - 2 juli 2014 23:00

Var inte utvilad då jag var tvungen att lämna sängen i morse.Gabriella hostar och Kent har värk,ja så såg min natt ut.

Tog en extra lång PW på 8,1 km kände att jag behövde lite egen tid som var lite längre än vanligt.

5:2 dag,den andra denna veckan och efter lunch och andra påsen med shake fick jag kasta in handduken.Jag fixar inte att enbart leva på 500 kalorier på en dag.

Är så hungrig och blir nedstämd,inte arg eller sur utan bara helt tom och tystlåten.Nej mer motion och äta rätt helt enkelt får bli mottot i stället.Vet ju att jag kan stå i mot både fika bröd och godis,om jag bara vill.

Så får det helt enkelt bli.


  

Såg denna sten på morgonens PW tyckte det var så likt ett hjärta   


Vilket konstigt väder vi haft.Låg och solade på altanennär jag hörde hur åskan gick runt omkring oss.Efter någon timme öppnade sig himlen,regnet kom och åskan skakade om huset.Ut med alla kablar till modem och datorer,klarar inte av två veckor utan internet igen.


  

Men innan regnet kom hann jag plocka några smultron och trä på ett strå.


 

Pasta carbonara blev det till middag i dag.Så enkelt och så gott.


  Ni glömmer väl inte bort att lägga en röst på mig varje dag   

Ligger just nu fyra och i går på första plats.Så jag ber på mina bara knän rösta HÄR >>> på mitt bidrag vildsvinskarré med grillad potatis.En röst om dagen fram till 31 juli.Tack på förhand.


Var den kärlek du vill möta



Kram

Carina





Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards