Carina´s Blogg

Alla inlägg den 28 oktober 2019

Av Carina - 28 oktober 2019 08:30

Höstlov ett lov som alla borde få ha för att få stanna upp,vila och ladda batterierna.

Fick lite sovmorgon i dag och startar min dag med fasta, kaffe och citronvatten är dagens frukost.Ska snart åka i väg och träna med min PT.

Det var en kall morgon som mötte oss på morgonpromenaden - 3 grader.Friskt,skönt och vackert.

 

Måndag morgon = vägning. Förra måndagen vägde jag 60,9 kg i dag 60,4 kg.Långsam viktnedgång som känns bra och passar mig utmärkt.

Jag är ju väldigt förtjust i godis vilket är en av anledningarna till att jag går upp i vikt.

Har nu hittat alternativt godis som jag gärna delar med mig.

 

Dessa små godbitar är mina favoriter.Chokladsmulpaj och chocolate ball,beställer dem på Apotea som har lägsta priset. Smakar ljuvligt gott och jag ska erkänna att jag äter inte bara en åt gången,tyvärr blir det fler.

Förutom choklad så älskar jag ju lakrits och hittade ett recept som jag testade i fredags på lakritsmandlar,mums.

 

Receptet hittar ni här >>>



Dags att hoppa i träningskläderna för att åka till Medfit, 30 minuter på bandet och 60 minuter PT.


Ha en fin dag

Kram

Carina

 

Bild från i fredags vid Grindsjön.


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards