Carina´s Blogg

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Carina - 17 augusti 2010 20:48

  

Med denna båt Waxholm 3 åkte personalen från Östra gymnasiet till Gustavsberg. Vi var drygt 100 personer.Kaffe och smörgås serverades på dit resan och lunch på hemresan. Båten råkade gå på grund då vi åkte tillbaks,men det var ingen fara sa kaptenen det händer så i bland 

  Jätte läskigt tyckte Camilla och jag för sedan lät båten mycket konstigt. 



Vi fick en guidade tur på Gustavsbergs porslins museum av en mycket duktik man. Det var riktigt roligt att få se de gamla serviser som man kände igen från det man var mindre.Lisa Larsson hade sin utställning där och det var många kostverk man kände igen.

Något som jag också tyckte var roligt att se var olika design på toaletter.

   


 

   

   


Snyggt badkar eller inte

   


Olika handfats modeller

   


   


   


   


Jag blir så sugen på att renovera hemma i badrum och duschrum


   

Jag och Camilla nöjda med dagens besök på Gustavsbergs porslinsfabrik/museum samt butiker vi besökte.Alltid lika trevligt att umgås med dig Camilla (världens bästa arbetskamrat)    


  

Benny Tomas Tommy Marten Jag och Camilla i väntan på lunch




   

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards