Carina´s Blogg

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Carina - 26 augusti 2010 19:04

Nu får det banne mig vara SLUT på sötebröds dagar.Annars får jag börja om från start på Itrim.Jag har denna vecka bakat både kladdkaka och äppelpaj,fikat på jobbet,Farouk ställde en godis påse på mitt skrivbord,aja baja det är lika med livsfara.Kan inte sluta äta när jag börjar.Men han ville väl bara vara snäll.


I dag kom då äntligen våra fina härliga elever tillbaks.Det var riktigt trevligt att träffa dom igen och vi började med en mjukstart.

Utflykt till Tyresö Slott.Det var första gången jag var där och jag kommer garanterat att återvända dit.Mycket vacker natur omkring och tänk om dom söker en prinsessa dit någon gång? då ska jag söka dit för vem vill inte bo där   


   


  

Vid gästbåtsbryggan satt vi och fikade

  


När vi fikat klart gick vi runt och tittade i slottsparken.

Sen var det dags för lunch som vi inhandlat på ICA innan vi åkte.Alla fick välja en egen sallad.Mätta och belåtna besökte vi Tyresöhandelsträdgård.

I ett av växthusen fanns denna söta kanin som satt och åt på blommorna

  

Tog även lite bilder på blommor och grönsaker samt vattenmelon


 

Har verkligen en toppen jobb som får möjlighet att se och uppleva så mycket.


Nu är det snart dags att byta om för att cykla till Edbo skolan.

Träning med andra ord Friskis & SVettis.Här ska nu tränas tre gånger i veckan = Tisdag - torsdag - söndag.


Måste vårda min kropp nu innan den förfaller helt och hållet     

  


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards