Carina´s Blogg

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Carina - 15 augusti 2010 15:22

Nu är det SLUT på nio veckors ledighet.

Tänk vad fort tiden gått.Det har varit en helt underbar sommar.

Toppen väder   Carina väder med andra ord.


Jag har haft möjlighet att träffa många av mina fina vänner. Det har blivit Ålandskryssning med Camilla,Gotlands besök hos Anneli,Räkbåt först med Eva,Anders & Kent,i går var det med Tomas,Hellmut,Anders och Mats.

Jag har träffat Lotta vid några tillfällen,ätit goda middagar med Eva & Anders. Motionerat i Ågesta.Rest till Alanya-Turkiet med döttrarna.

Ja mycket har jag gjort denna sommar.Känner mig verkligen nöjd och utvilad.

Nu hoppas jag att hösten kommer att bli lika händelserik.Kommer nog att åka i väg på en SPA helg framöver.


I morgon börjar jag jobba igen.Ska bli skönt med dom vardagliga rutinerna igen samt att få träffa arbetskamraterna.Eleverna börjar först den 26/8.

Vi ska vara i Huddinge gymnasiet på förmiddagen.Lars Werner,jurist på utbildningsdepartementet,kommer att föreläsa om den nya skollagen.  


På tisdag blir det båtutflykt med all personal på skolan.


Det har för mig blivit en riktig BÅT-Sommar     


Av Carina - 15 augusti 2010 11:54

  

GRATTIS Gabriella på 15 års dagen

Älskar dig min lilla prinsessa  

 

  

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards