Carina´s Blogg

Direktlänk till inlägg 10 februari 2011

Hade en konstig magkänsla

Av Carina - 10 februari 2011 21:00

Så här såg dagens middag ut innan den tillagades.

Detta skulle bli köttbullar med champinjonsås,potatis och en sallad på vitkål och grön paprika.

Det blev JÄTTE gott.


Hade en konstig magkänsla i dag av att jag skulle få brev från sjukhuset och mycket riktigt det kom ett brev.Det är dags för en 24 timmats blodtrycksmätning innan operationen.Jag hade för hör blodtryck då jag var där och detta måste kollas upp.Skönt att dom är så noga.


Fy fan på ren Svenska för slipdamm.Jag är ju allergisk mot damm,på riktigt alltså.Slipade och nös om vartannat.Inget att rekomendera.Hade svart linne och mjukisbyxor på mig,kläderna var grå då jag var klar.Man kunde skriva i dammet på mina armar och jag såg ut som en grå dam då jag var klar.

Nä målare är inget yrke för mig.Men måste hjälpa till om det ska hända något med renoveringen här hemma och nu är det ju mitt lilla arbetsrum som ska fixas så då får jag ju lov att bli en grå dam.


  TUMMEN ner för ett så uselt program som Sveriges värsta bilförare.Jag blir riktigt ARG då jag ser det hur fan kan man sända något dyligt på tv   


  

Kram

Carina

 
 
Annci

Annci

11 februari 2011 13:57

Fy, blä, usch för slipdamm! Det är verkligen det värsta dammet. Lägger sig ÖVERALLT och är i princip omöjligt att få bort.

Hoppas du är ren nu i alla fall ;-)

Kram vännen!

http://www.hultstrom.nu

Carina

11 februari 2011 19:11

Jag tror jag lyckats få bort all damm på kroppen ;-)
Törs inte öppna dörren till rummet i dag,får gå in i morgon och städa upp det.

KRAMIZ till DIG

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 16 april 2020 07:00

Det är så overkligt, konstigt och skrämmande med covid-19.Jag har nog inte riktigt förstått allvaret i det. Man får höra om det på radion,tv och bland sociala medier.Det har på någotvis varit så overkligt, tills i går då vi fick det tragiska besked...

Av Carina - 27 mars 2020 06:30

Det var en månad sedan jag skrev sist och mycket har hänt i världen sedan dess. Jag försöker att inte tänka så mycket på covid-19.Visst är det fruktansvärt för dom som blir drabbade,men jag kan inte sluta leva eller stänga mig inne.   Vårt gymn...

Av Carina - 26 februari 2020 14:30

Gör mer av det du älskar att göra. Det som får dig att må bra. Livet är för kort för något annat. Att medvetet boka tid med sig själv för att må bra och njuta är en viktig del i att varauthållig. Att gilla vad man tar sig för, skapar en go känsla i...

Av Carina - 16 februari 2020 14:00

Träna hjärtat    Ditt hjärta är din kropps viktigaste muskel och med regelbunden motion får du ett starkare hjärta. Om du tränar och rör på dig dagligen halverar du risken att drabbas av hjärt- och kärlsjukdom jämfört med om du har en stillasittand...

Av Carina - 12 februari 2020 15:30


Igår började Weight Trainer PRO, bokade in mig på första grupp passet kl 18:00. Fem stationer hade vi och man var 40 sekunder på varje station sedan bytte man.Vi körde fyra varv och alla gjorde efter sina förutsättningar.Riktigt tufft men roligt.Vi h...

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards