Carina´s Blogg

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Carina - 5 april 2011 21:45

  Sista träningen i dag,sen blir det vila i fyra månader.Tog i av kung och fosterland.Som om det vore sista gången,vilket jag inte hoppas att det är.

Mitt mål efter operationen är att så fort jag får belasta foten är att komma i gång med långpromenader.I augusti tänkte jag börja springa och i slutet av augusti börjar min träning på Friskis & Svettis.Sen ska träningen vara i gång som vanligt igen.

Läkaren som ska göra operationen känns trygg och ja g är säker på att han ska fixa min fot så att det blir funktionsduglig igen   


Nu börjar Kent vela,är Jasný med valpar eller ej ???

Som jag skrivit tidigare är hon enormt hungrig.Jag tycker det syns lite.Men Kent tycker inte det syns.I morgon ska jag ringa och boka tid för ultraljud. Det känns som bortkastade pengar (600:-)men det är väl lika bra att få det gjort så att vi vet till 100%


Eleverna är så rara i mot mig på skolan.Måste du operera dig nu,gör det på sommarlovet när vi är lediga.Åh vad jag kommer att sakna dig,det kommer att bli så tomt utan dig.


I morgon är sista dagen på jobbet för en tid framöver.Kommer att kännas konstigt,men behövligt.


Kram

Carina 


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards