Carina´s Blogg

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Carina - 4 april 2011 20:45

Stolt som en tupp har jag i dag berättat för så många som möjligt att jag nu är full fjädrad jägare.Jag sköt silver på älg och var väl inte så nöjd,för guld är ju bättre. Men eftersom jag aldrig har skjutit kula och mina första skott gav mig silver,så ska jag nog vara nöjd ändå har jag förstått.Ska nu sträcka på mig och säga-Fy fan vad jag är BRA   

Känner mig bättre i kroppen,har inte fått någon blå axel.Min kropp är nu härdad.


Jobbade till 17 sedan hem och äta samt rasta hundar.Där efter var det i väg till Farsta för att köpa foder till mina förhoppningsvis dräktiga tikar.Gabriella ville titta på ny mobil så vi gick runt lite i Farsta centrum.Sen var det dags för tvättning av min Fabian.Kent har i dag bytt till sommardäck på den.Skönt att slippta vinterdäcken. 


  Linas matkasse denna vecka ser ut så här.Av detta ska det bli

Kyckling med solrospestoströssel och spagetti.

Sydamrikansk chiligryta med svarta bönor och färsk koriander.

Indonesisk köttfärslimpa med gurk-fraiche och ris.

Fisksoppa med saffran och tomat serveras med baguette

Fänkålsbrässerad fläskytterfilé med parmesandoftande potatismos.


Så skönt att ha fem middadar färdig planerade och klara.


I kväll går tvättmaskinen varm.Vill försöka få undan så mycket som möjligt innan torsdag.För sen lär jag nog inte göra många knop på några dagar.


Ha en bra kväll.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards