Carina´s Blogg

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Carina - 17 april 2011 20:30

Hade en riktigt jävla tråkig kväll i går   Kent sov på soffan hela kvällen,Isabella satt i sitt rum och tittade på tv,Gabriella var ute med kompisar.Det är tur man har FB    chattade med Maarten,tack för chattstunden   


I dag har det varit gårds städning.Jag höll mig runt min lilla tomt,tycker det räcker mer än väl.Fantastiskt skönt väder,älskar när solen skiner   passade även på att sola näsan lite.


Bjöd över Tobias på middag,men han fick förhinder   Middagen i dag blev fetaost,soltorkade tomater och basilika fylld kycklingfile som jag lindade parmaskinka runt.Till detta blev det hemmagjord klyftpotatis och sallad. Riktigt gott.

Cyklade i väg till Edboskolan för att träna med Friskis & Svettis i en och en halv timme   Grymt skönt   


Om jag sammanfattar denna helg så kan jag säga som så SOL & UTTRÅKAD


Nu blir det tv och mys i soffan.


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards