Carina´s Blogg

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Carina - 12 april 2011 21:45

Något har hänt med mig,är helt slut som människa.Orkar knappt umgås med mig själv längre.Då är det illa ska ni veta   Lägger mig vid 22 tiden på kvällen går upp vid 6 får ca 7-8 timmars sömn.Det borde räcka men tydligen inte är helt slut. Jag kämpar mig igenom dagarna på jobbet,ligger under vatten ytan och kippar efter andan.Antingen är det sjukdom på G eller vår trötthet eller spänningen som släppt inför operationen som inte blev av eller lättnaden över att jägarexamen är över.

Det finns många fråge tecken ???? 

Jag hoppas det vänder snart för detta börjar bli väldigt på frestande,inte bara för mig utan även dom som finns nära mig   


Cyklade till jobbet i morse,det var en kall morgon.Cyklade även till och från träningen i kväll.Det stod i dag att motion är den bästa medicinen,och det tror jag på.Tycker så synd om dom som inte motionerar och inte tar hand om sin kropp,man har ju bara en.


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards