Carina´s Blogg

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Carina - 16 april 2011 19:00

Nu är man mätt och belåten.Det blev grillad fläskfile,grillade champinjoner,tomat med mozarella och basilica,tatziki och sallad till middag samt ett glas rött.

Kent har varit på Ålandskryssning med sitt jobb,han måste haft riktigt kul för nu sover han,klockan är inte ens 19  


Fick tidningen Topp Hälsa i går.Där tipsade dom om Sping La Parisienne 6 km löpglädje 9-12 september.Start och mål vid Eiffeiltornet.Åh vad sugen jag blir att delta i detta lopp.Men i år lär det inte kunna bli av,får ha det som mål nästa år att delta.


Om två månader vid denna tid är jag uppe bland molnen och flyger med riktning mot Malta.Det ska bli så skönt och mysigt att få resa dit.Längtar jätte mycket. Det blir nog det enda jag gör i sommar.Vill även åka en sväng till Gotland,men vet ej om det går då jag troligtvis kommer att ha valpar hemma hela sommaren.

Det blir Gabriella och jag som åker till Malta.Isabella ville att jag skulle boka av hennes resa för att hon skulle till Rhodos och jobba.Nu visar det sig att det inte blir någon resa till Rhodos för hennes del.Så tokigt det kan bli.


I kväll blir en soffkväll framför tv.Hoppas ni får en mysig lördags kväll.


Kram

Carina

Av Carina - 16 april 2011 15:45

Nu är den invigd,min baden baden,för detta år, och jag är säker på att det blir många timmar i denna stol.Det är inte bara jag som tycker om att ligga i den utan även hundarna snor min baden baden så fort jag lämnar den.


Gick nästan upp med tuppen i dag,det vill säga vid 8.Hunden Viktor har låtit hela morgonen sedan halv sex.Tror det är en tik på G att börja löpa.

När morgon bestyren var fixade åkte dammsugaren och moppen fram.Sen bar det av till Haninge.Tittade på en ny bil,men jag var inte nöjd med det jag skulle få för min bil så det blir inget köp hos Bildepån i Haninge.

Isabella var med mig,vi åkte till Ica Maxi och på väg där i från chockade jag henne rejält med att svänga in på Mc Donalds Drive in.Det blev en varsin mc feast meny.Det är nog över ett år sedan jag åt där.Jag måste erkänna att det var sliskit gott hade nästan glömt bort hur gott det var   Detta får inte bli till en vana.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards