Carina´s Blogg

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Carina - 4 september 2012 20:30

Bara tisdagen har gått så rullar veckan på ganska fort.

Åkte i väg på möte i Huddinge på förmiddagen,skönt med ett avbrott från det vanliga arbetet i bland.Fick lite nya kontakter som kan vara till stöd för våra elever på deras fritid.


Gabriella och jag hade tänkt gå vår långpromenad men, med regnet i luften och en slö tonårstjej så blev det inställt.

Är rätt så slutkörd nu då det är en hel del som tynger mig, då en liten fjäder blir lätt en höna.

Så att bara få vara,en kväll är rätt skönt.


I dag kom dom,mina nya piller, som jag ska testa om dom verkligen funkar.

För viktkontroll samt förebyggande och behandling av fetma

En ask på 60 tabletter och jag köpte fyra.Så nu jädrans ska jag bli kvitt mina överflödiga kg.Är väldigt strikt med vad jag äter i veckorna,så med dessa piller ska det kanske bli lättare


 


Kabanoss med rödbetor,potatis,ruccola och en yoghurtsås med riven pepparrot blev kvällens middag

 


I morgon är det dags för magnetröntgen och jag hoppas på att få svar direkt.


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards