Carina´s Blogg

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Carina - 16 september 2012 20:00

Söndagen har snart tagit slut.Eftersom jag är en kvällstrött tjej så är det drygt två och en halv timme kvar för mig.

Städning av huset blev det i dag.En sväng till jakttorpet för att lämna saltsten och plocka lite äpplen.Såg dem i går och kunde inte släppa dem från näthinnan.Älskar äpplen och allt som är gratis är ju gott   


Middagen blev lasagne och inte den vanliga jag brukar göra utan en ny sort.Med färska pasta plattor,mosarella,vitlök, kesella och färska tomater och givetvis nötfärs.Kent tyckte att min vanliga lasagne är mycket godare än den nya jag gjorde i dag.

Blev lite svamp plockning i skogen efter middagen.

 

Just nu är det ett natur program på tv.Två björn hanar slogs om att få en björn tjej medans hon satt bredvid och tittade på.Den segrade björnen gick i väg med honan och hade sex.Efteråt la han sig ner och somnade,snarkade som en hel karl.Björn honan gick vidare för att ha sex med en annan hane,dom försöker nämligen att ha sex med så många som möjligt utifall att de skulle vara släkt   

Rätt intressanta program vi tittar på   


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards