Carina´s Blogg

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Carina - 17 september 2012 23:16

Det går inte alltid som man tänkt sig.
Efter att ha varit hemma i dag från jobbet, kände jag mig redo att jobba i morgon. Men det blir inte så. Sitter på södra djursjukhuset sen tre timmar tillbaka med Imra.
Hon födde två valpar på en timme sen tog värk arbetet slut. Jag tog några spring rundor med henne ute men det hjälpte inte. Ringde då veterinären som bad mig åka in.
Imra har nu fått dropp för att få igång värk arbetet men inget hände.
Nu sitter jag här i ett rum med två valpar so jag ska hålla varma. Dom gnyr och undrar vad deras namn är. Jag är inte tillräckligt bra mamma eftersom jag ej kan dia dem. Men jag ger dom värme och mycket kärlek.
Imra ligger nu på operationsbordet och ska snittas,sista valpen är nog död. Det är detta som är det tragiska med att vara uppfödare.
Men jag får vara glad att Imra trotts allt mår bra och att hon fått två valpar Piff och Puff heter dom just nu.
Håller nu tummar och tår att allt ska gå bra för Imra
Kram orolig Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards