Carina´s Blogg

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Carina - 21 september 2012 21:00

Tänk så många vackra färger det finns,svårt att välja i bland tycker jag.Men allt som oftast blir det lila eller som i dag guld,på mina naglar.

 

När jag kom hem var det dags att ta tag i alla göromål som stod på kvällen program och nu först slog jag ner rumpan i soffan.

Kent är på fotboll så jag har fått härja omkring som jag själv vill   

Middagen blev pasta med rosmarindoftande kycklingragu,riktigt gott   

  Förutom att laga mat och bakat bröd har jag hunnit med att städa.Så skönt att ha alla rummen på en och samma våning.Vilket jag inte hade i Skogås.Jag hatade att dammsuga dessa trappor.Nu går städningen som en dans.

Man kanske skulle ta på sig högklackat nästa gång och dansa loss med dammsugaren   


Mina två P växer för var dag och jag håller nu tummar och tår för dem.Imras operationsärr ser bra ut och nästa fredag ska vi tillbaks och plocka bort stygnen.


Kram

Carina

Av Carina - 21 september 2012 13:27

Det är verkligen vackert med höstens alla färger
Fotade lite under promenaden
Kram Carina

Av Carina - 21 september 2012 11:33

Kändes i morse som att jag hade varit på värsta festen i går. Dunk,dunk,dunk varje hjärtslag ekade i mitt huvud.
Hjälp snart går det sönder,med varsin hand på vadera sida om huvudet försökte jag hålla i hop det. En mycket obehaglig känsla.
Jag är så tacksam att jag tog beslutet att avstå kräftskivan i kväll.
Efter två migrän spray och en tablett börjar jag nu att återhämta mig, men jag känner mig grymt sliten...
Valde att åka till jobbet ändå då det är en kort dag.
I eftermiddag/kväll är det fullt schema med nagelfix,matlagning och städning.
För i morgon åker jag till Vadstena över dagen och på kvällen får vi middagsgäster.
Kram Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards