Carina´s Blogg

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Carina - 11 september 2012 20:15

Fick i dag gästspela i min gamla klass.Åh så roligt det var.Jag känner mer tillhörighet med dessa elever.

Skulle verkligen bli jätte glad om jag fick återgå till dessa elever.Men rektorn har bestämt att de ej ska vara pedagoger i den klassen.

Fastän de lärare somarbetar med dessa elever önskade att det fanns pedagoger med.

Jag och en lärare åkte med fem killar till Naturhistoriska för att titta  på olika duktningar.Mycket trevlig dag och jag hoppas det blir flera gäst spel för mig   

 

Eva och Janne från Uppsala kom hit i kväll för att prata drevprov och framtida parning.Har sålt en valp till dem med avelsrätt.

Fick denna handgjorda uppläggningskorg från norrland som inflyttnings present av dem.Blir så glad när någon tänker lite extra på mig.


Såg i går på ensam mamma där då mammorna blev uppvaktade av deras män med olika presenter.Det är verkligen roligt när man få present och man märker att den som ger har tänkt till lite extra.Sådant uppskattar jag   


I morgon ska vi på konferens GYSÄR-13, nya skollagen handlar det om, och vi ska vara inne på Söder.

Blir lite sovmorgon vilket inte är fel.


Nu blir det fotbolloch på tv så jag tror jag ska ställa mig i tvättstugan och stryka lite.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards