Carina´s Blogg

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Carina - 21 december 2012 19:45

Äntligen jullov,såsom jag har längtat.Ska inte göra så mycket.Ta dagen som den kommer och hoppas kunna vara ute på minst en långpromenad om dagen.Ja eller varannan dag i alla fall.


Kram kalas på jobbet då det var dags att önska varandra god jul.Eleverna slutade vid halv elva och strax efter det var det dags att åka mot jullunchen som blev på Häringe slott.Tänk att jag är så duktig på att gissa.

 

Det var några personer som skulle sluta så det var dags att ta ett sista farväl av dem.En av dem var Maarten (rutig skjorta) Men jag vet att vi kommer ses igen.För så fort vi pratar fest eller kryssning så vill han genast följa med.

 


Maten var riktigt bra och jag åt på tok för mycket.


 


   

Tog bilen till Häringe slott ( de andra åkte buss) så jag fick nära hem för en gång skull.


Lagade middag fastän jag var propp mätt,åt inte många tuggor av dagens middag som blev Paella

 


Jag vill tacka er ALLA för era styrke kramar och fina ord.SMS, mail och samtal.Är så otroligt glad att ni finns och stöttar mig   


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards