Carina´s Blogg

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Carina - 9 juli 2012 21:45

Har nu varit ledig i tre och en halv vecka och nu återstår fem veckor med ned räkning från i dag.Älskar att vara ledig och skulle munna vara det året ut   


Stavade i väg på en längre runda i morse,det blev 45 minuter.Underbar start på dagen och kan varmt rekommenderas. Men man behöver ju inte vara lika knasig som mig och sätta klockan på ringning vid sju.Men jag tycker om att ha dagen framför mig.Vill ju inte sova bort den.

När jag duschat väckte jag döttrarna med orden-God morgon,frukosten är klar   


I dag hade vi planerat att åka till kakslottet-Taxingeslott

 

Vi gick först runt och tittade lite

 

Hallå grisarna titta på oss   


 

Hittade en grotta lagom stor för mig


 

Haha kunde inte låta bli.Gabriella ska alltid vara så snygg och perfekt på alla bilder.Rak i ryggen,fram med brösten och pluta med läpparna.Hon märkte inte ens vad jag gjorde   


 

Isabella och Gabriella mina fina flickor


 

Stolt mamma


 


Svårt att välja 


     

En riktig toppendag fick vi


På vägen hem stannade vi till vid Mångfaldens Hus 


       

 

Kunde inte låta bli att provligga   


 

Men titta där är ju jag  


 

Ops titta vad mamma skrev   

Jaja jag är en knasig mamma men mina döttrar älskar mig ändå,tror dom har rätt kul då jag är i farten,eller inte..


             

Det finns mycket till hemmet och kvinnan som äger butiken var så trevlig och pratglad   

Så åk dit, ni kommer inte att åka tomhänta hem. I promise you


Kunde sola en liten stund då vi kom hem innan det var dags att åka med Nora till Cindy i Södertälje för trimning. Hem och laga middag som vi åt ute

 

Spagetti med köttfärssås   


Rasta hundar och sedan tillbaks till Södertälje igen.Då vi kom hem så hade Gabriella sin klasskompis här-Rebecca.

Vi tog ut valparna och lät dem springa av sig.Skönt med denna stora gräsmatta.


I går såg jag en Norsk deckare på tv4,det blev aldrig "Pappa på burk".Jag ska inte se på en massa mord och kusligheter,blir så arg då jag blir rädd,sedan var det omöjligt att sova.Blev så uppjagad...Nej tacka vet jag kärleks film,det är finfina grejer det   


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards