Carina´s Blogg

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Carina - 21 oktober 2013 20:30

Ovanligt pigg på en måndag.

Kan bero på all frisk luft jag fått i helgen.Eller att jag denna måndag ätit normalt.

Efter sju veckor med 5:2 diet och - 4 kg beslöt jag mig för att lägga 5:2 dieten på hyllan.Ja i alla fall ett tag.

Ska nu ha socker förbud på vardagar och förhoppningsvis ska väl inte vågen skena i väg.

När jag kom hem möttes jag av en glad man,så glad och nöjd efter en hallelulja moment i skogen med hunden Tezz.

Detta skulle ju helt klart firas,tyckte han.

Vi åkte till Tumba och gick först in på en restaurang,men deras meny var inte mycket att hänga i granen.Tycker det är så pinsamt att behöva gå igen,men vad gör man när inget ser speciellt gott ut.

Gick till en annan restaurang-Vegas där vi åt pepparbiff.Väldigt gott och skönt att slippa laga middag.

Nu sitter jag här i soffan proppmätt och tänker tillbaka på de sju tidigare måndagar då jag bruka sitta hungrig i soffan.

Vilken känsla är bäst ? Propp mätt eller hungrig ? tror nog att jag hellre är hungrig då...


Har du ovänner ?

Bra - för det är ett bevis på att du har stått upp för någon,något eller satt tydliga gränser under ditt liv !



Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards