Carina´s Blogg

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Carina - 18 oktober 2013 07:15

Regnblandat snö,inget väder man tycker om att vara ute i direkt.

Jag har lite sovmorgon i dag,ska bege mig till Ösmo på ett studiebesök på en skola.


Besöket på vårdcentralen gick snabbt i onsdags,max 4 minuter för 200:-

Gikt,ät Naproxen 10-14 dagar,blir det inte bättre får vi gå över till kortison.

Ja ungefär så sa han.Har nu redan blivit lite bättre,vilket känns skönt.


5:2 dieten.

Mina två dagar är över för denna vecka och i onsdags så tänkte jag.

- Detta är min sista två/fasta dag för nu lägger jag dieten på hyllan ett tag.MEN i dag visade vågen att jag gått ner -4 kg.Blir ju superglad och hör en röst säga i mitt huvud

-Carina fortsätt nu en vecka till   

Ja vi får väl se hur det blir i nästa vecka,mat är ju väldigt gott och jag känner mig rätt bekväm i min kropp.

  


Priscilla - WOW vilken musikal show.Super duktiga dansare,bra låtar,fantastisk kläder,mycket ögon godis och "Det regnade män"

Hela Göta Lejon hade förvandlats till nattklubb, med roterande discokulor och pulserande rosa ljus.

Denna show kan jag se minst två gånger till.

Detta var Gabriellas födelsedagspresent som hon fick i augusti,så vi har väntat ett tag.

Vi starade först med lite mat på Mest Bar & Kök

 


Hann även med lite shopping innan vi landade på Göta Lejon.


  

Super bra kväll och mysigt med egen tid med dottern-Gabriella.



Fråga inte dig själv vad världen behöver.

Fråga dig själv VAD som väcker dig till liv och GÖR sedan det.

För vad världen behöver är människor som verkligen har vaknat till liv.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards