Carina´s Blogg

Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Carina - 1 oktober 2013 19:45

Burr så kallt det var i morse, -1 grad hade vi här hemma.Jag avskyr att frysa och det är inte många timmar på dygnet som jag inte fryser.

Vi har mellan +20,4 till +21,7 grader här hemma och jag fryser,sover med täcket upp till öronen, inlindad som en kåldolme i mitt täcke och fryser.Fastän det sista jag gör varje kväll är att duscha riktigt varmt för att få upp värmen,men inget tycks hjälpa en frussen kvinna.

Fryser på jobbet med (och där fryser inte bara jag ) och inte blev det bättre när vi tog med eleverna på en promenad till Trångsund.

Blev tack och lov lite varm i dag på Zumban.Det var så roligt och jag fick in så gott som alla steg,alla skakningar och det kändes grymt bra att få skaka loss.

Det stod i dag mellan besök på en ett särgymnasie i Södertälje eller Zumba.Jag är glad att jag valde Zumban.

Gymnasiet i Södertälje hade öppet hus och vi var välkomna dit för att se hur dom arbetar med sina elever.


Halstrad lax med grönärtsguacamole är ett urläckert recept där rejäla laxfiléer halstras och serveras med ugnsrostad sparrispotatis och färgsprakande grönärtsguacamole av gröna ärter, lök, paprika och olivolja. Matigt och supergott!

Receptet hittar du här >>>

  



Det mesta brukar ordna sig om man bara orkar ge det lite tid..


Kram

Carina



#zumba #lax #kvinna

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards