Carina´s Blogg

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Carina - 20 oktober 2013 19:00

Sovmorgon är inte att tänka på när man har mitt intresse.

Samling halv åtta,ja då måste man upp redan vid halv sex.Fast vilken annan än jägarna får så mycket frisk luft?

Åtta timmars frisk luft,är inte helt fel.

I dag var det taxarna som fick jaga.Nora skötte sig riktigt bra.Tyvärr är det många kross åkare ute i skogarna och jag tror dom fick rådjuret att skena i väg.Släppte även Diza men det gick inte alls lika bra,hon gick nog på ett gammalt spår.

Hade Jasný med mig och henne släppte vi i två såter,första fick hon tag på något.Men i det andra var det tomt.

Det blev i alla fall en trevlig dag,med några fina drev och härliga vänner.


  

Lagade en underbart god middag - Rödspätta som lagar sig själv i ugnen medan du gör i ordning såsen. I den gräddiga såsen ingår bland annat fänkål och pressad citron, smaker som kommer till sin rätt tillsammans med fisk. Pesto gifter sig fint med de andra smakerna. Strössla med hackad persilja och servera! Receptet hittar du här >>>


Bara den som är säker i sin egen identitet och sitt eget jag,kan tillåta andra människor att vara annorlunda och unika och kan FÖRSTÅ och UPPSKATTA denna säregenhet.



Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards