Carina´s Blogg

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Carina - 25 juni 2013 22:30

Har ni varit med om att kroppen är helt slut,ögonlocken är tunga men hjärnan jobbar på högtryck ?   

Så var det för mig i går,nästintill hopplöst att somna.Önskade då att den fanns en on och en off knapp   

Då hade jag sluppit snurra runt i sängen och jaga John blund.


Gäspade mig runt min PW runda vid sju tiden i morse,solen sken och det var en fantastisk morgon.Det är superskönt att gå denna runda på morgonen.En rikigt bra start på dagen som jag varmt kan rekommendera er alla.


Har tillbringat min dag hemma på altanen hela dagen och dagens #outfit var bikini.Fantastiskt klädesplagg en varm och solig dag som denna.


  

Grillade fläskytterfile till middag och gjorde en ny potatissallad med ajvar,se receptet här >>> väldigt gott.


Skulle åka in till Skansen i kväll för att se Allsången live,men det fanns ingen ork till det,så jag hade första parkett hemma i soffan.Borta bra men hemma BÄST.


Det finns inga felfria människor.

Alla har något i bagaget.

Och kommer fylla på med något nytt.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards