Carina´s Blogg

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Carina - 12 juni 2013 22:12

Trött, mätt och glad.
Efter dagens arbete avslutade vi dagen på Trångsunds värdshus.
Mycket god mat och det blev en tre rätters.
Men ett värdshus för mig är en lite finare restaurang med vita dukar och ljus. Det hade dom inte här, det var långt i från en värdshus miljö i mitt tycke. Men laga mat kunde dom i alla fall och alla blev vi mätta och en del väldigt glada.
Eftersom jag bor som jag gör så tog jag bilen och drack då självklart vatten.
Men var glad ändå.
Åt nog lite för mycket, men hade svårt att utesluta någon av dessa tre rätter.
Tycker det är så roligt att Tobias ska bli pappa och att han och Linda ska få en dotter.
Det kommer att bli ett vackert barn då föräldrarna är goda förebilder till ett gott resultat.
På jobbet tycker dom att det är lite roligt att jag som är så ung ska bli farmor. Själv är jag stolt som en tupp.
Minns vad Tobias sa för något år sedan, mamma farmor kommer du aldrig art bli bara så att du vet.
Som tur är, är han inte sämre än att han kan ändra sig.

Kram Carina

Av Carina - 12 juni 2013 16:10

I dag har Tobias och Linda varit på ultraljud för att ta reda på könet på deras barn / mitt barnbarn som ska födas i november.
Det blir en prinsessa, ska bli så roligt att bli farmor till ett flicke barn.
Längtar massor
Kram Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards