Carina´s Blogg

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Carina - 3 juni 2013 20:30

Då har snart första måndagen i juni månad tagit slut.En dag som började med dimma,sedan sol och därefter regn som nu har avtagit.

Jag älskar denna årstid då man inte behöver klä på sig så mycket.Klänning är mitt favorit plagg och så även kjol.

 

Denna klänning blev det i dag.Köpte den förra sommaren och jag gillar snörningen över bysten.Så fin   


Gabriella kom till mig på jobbet för att få åka med mig hem.Och när vi varit hemma en stund så kom hon på att hon glömt lite grejer i Jordbro   så det blev till att åka dit efter middagen.

Och när vi kom hem var det dags att färga hennes hår.Den som inte tycker att hon får min uppmärksamhet i kväll kan gå och gömma sig   

 

Delikata biffar av blandfärs med härligt kryddiga smaker som kommer ta dig med storm! För att tillaga kryddiga biffar med ajvargrönsaker använder du bland annat paprika, purjolök, körsbärstomater,ägg, färs, ajvar relish, sambal oelek och soja och serverar tillsammans med nykokt ris. Enkelt och smakrikt.


Kom i håg att vi ALLA är älskade av någon.


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards