Carina´s Blogg

Alla inlägg under september 2011

Av Carina - 1 september 2011 16:00

Foten har nu fått nytt bandage,dom har tvättat mig under foten och mellan tårna.

Dom tog aldrig bort kompressen,den var blodig med såg ok ut.Foten gick i en nyans av grönt,såg för övrigt bra ut.

Men rackarns vad ont jag har i dag   Skulle gå på bio i kväll,men får ställa in det.

I stället blir det soffan och foten i högt läge.Måste ta det försiktigt så att jag blir bra.

Gabriella har lovat att hjälpa mig med hundarna.

Kent har töttnat på att gå ut med taxara så jag får halta runt med dom.Men morgon promenaden får jag i alla fall hjälp med.Visst är han bussig.


Kram

Carina

Av Carina - 1 september 2011 10:00

September månad,är nu på väg mot höst.Träden byter färg och kvällarna blir allt mörkare.Mysigt när man kan börja tända ljus på kvällarna.

I nästa vecka lovar dom högtrycksvärme igen.Man får nu passa på att sitta ute och njuta dessa vackra dagar då man är sjukskriven.


Har ringt till min vårdcentral i dag,bad att få komma dit och få foten omlindad. Det känns lite äckligt att ha samma bandage i två veckor.Jag byter ju stumpor varje dag så nu är detta mer än vad jag klarar av   

Tur att dom tog i mot mig,var lite orolig över att dom skulle be mig kontakta sjukhuset som jag opererade mig på.

Så 14:15 är det dags för omläggning.Hoppas jag då får möjlighet att se själva operations såret.


Ha en fin dag alla goa vänner


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards