Carina´s Blogg

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Carina - 9 oktober 2012 20:45

Afte har anlänt i min mun och de sprider sig som en löp eld.Två nya STORA blåsor upptäckte jag i morse.Och de gör ju så jävlar ont   Svårt att prata,sluddrar så jag försöker att inte säga så mycket.Och att äta är inget jag gör smärtfritt FY FAN så ont de gör   Dessa blåser tar musten ur mig totalt.

   

Trotts regnet så tillbringade vi förmiddagen ute,det blev ett besök i Rudan.

Det har blivit bättre på jobbet då jag har så fantastiska arbetskamrater som tar denna kämpiga elev åt mig vissa pass.Vi söker nu efter en bra handledare som ska komma och hjälpa oss till en bra arbets situation.

Men vi har mycket att ta tag i och få rutin över innan man kan säga att det är BRA på jobbet igen.


Hon är så rar och jag blir alltid lika glad då hon ringer-Tack Eva för att du är min vän och för att du bryr dig om mig   


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards