Carina´s Blogg

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Carina - 17 oktober 2012 19:15

Det var väl en rätt så bra dag fram till ca 13:15

Skriver tillbudsrapporter på alla slag som gör ont,så även i dag.

Att bli knuffad och få sig en och annan smäll under dagen är vardagsmat för oss som jobbar med denna elev.

Vi är fyra som jobber med eleven och vi får alla känna på hur ont det kan göra.Det otäcka är att slagen kommer utan förvarning.Och eleven vet att den gör fel för så pass förstondigt är den.När det inte passar elev slår den oss eller slänger saker/möbler på oss.I bland får man en smäll rätt över ansiktet och i bland över bröstet.Lika så en spottloska är vanligt att få.

Slaget jag fick i dag var ett kraftigt slag över bröstet,det gjorde så ont att jag ville slå tillbaks.Men vet att jag ej kan göra det,tårarna var väldigt nära.När man blir slagen så har jag så svårt att fortsätta jobba med denna elev,vill bara packa i hop mina saker och åka hem.Men det går ju inte det vet ju jag med.

Nästa vecka har jag plus samtal med rektorn och då ska detta diskuteras.Vi ska inte behöva jobba under sådana förhållanden som vi gör i dag.

Har aldrig längtat hem så mycket om dagarna som jag gör nu.Det var skönt att sluta tidigt i dag.Stannade i Tungelsta och köpte mig blommor,som litet plåster på såret liksom.

Sedan hem och laga mat -Olivbakad kolja med brässerad fänkål och potatis.Det blev även en äppelpaj med vaniljsås.

 

Har haft besök av dom som ska köpa Parma.Det känns som att hon kommer att få det riktigt bra där.


Nu blir det soffan en stund senare i kväll blir det Tumba för att hämta Gabriella.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards