Carina´s Blogg

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Carina - 16 oktober 2012 20:00

Nu har mina blåsor nästan helt försvunnit från min mun.Ni skulle bara veta hur jävlar ont jag haft   

I fredags då jag jobbade med en elev så var jag inte lika pratglad som jag brukade för det gjorde så ont i min mun och vet ni vad denna tjej säger då?

Carina, orkar du inte prata på fredagar ??? och så spände hon ögonen i mig  

Jo jag orkar prata men jag har så ont i min mun,svarade jag. Hade grymt svårt att hålla mig för skratt åt hennes underbara fråga.


Nu är dom värsta dagarna eller längsta dagarna avklarade för denna vecka.Så fort tisdagen gått är veckan snart slut känns det som tycker jag.

 

Middagen i dag blev soppa och varma smörgåsar.

Har bytt lakan i sängarna och tvättmaskinen går varm.Ska snart lägga mig i soffan och lär nog somna in för det är fotboll i kväll.

Får väl hejja på Sverige så gott jag kan


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards