Carina´s Blogg

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Carina - 14 oktober 2012 20:39

Hen sockerbagare hen bor i staden, haha jag bara dör av skratt   


Och detta med swisch det pratade vi om i förra veckan jag och några arbetskamrater varav en var man, och det stämmer.

Hur vet jag det då ??? Jo har jobbat inom äldre omsorgen och jag minns första swischen jag såg   Blä så vidrigt det var och en mycket märklig syn   
Nä nu får det bli söndag igen vill se mer av solsidan

Kram Carina

Av Carina - 14 oktober 2012 19:45

Tröttare än tröttast,det var vad jag var i morse 04:40   Förstod inte riktigt vad det var jag skulle göra.Jobba eller jaga ? ja det var frågan med stort fråge tecken i morse ?

Inga älgar blev det ,dom traskar nu glatt vidare i skogen.Såg endast ett rådjur.Frös gjorde jag väldigt mycket, det regnade till och från under hela dagen.Och som jag skrev i går att sitta still är inte min grej,nej jag föredrar att gå med hund,annars kan jag faktiskt stanna hemma.För det är ju enbart för hundarnas skull jag jagar,är ju ingen pangbrud direkt   

Magnus och Ålen bjöd på grillkorv med bröd och räksallad.Känns så lyxigt att bli bjuden på lunch under jakten.

Nästa gång skulle visst Mats slänga i hop en gulasch soppa vilket jag ser fram i mot med förtjusning.

 

Middagen i dag blev älgfärsbiffar med kantarellsås och klyftpotatis.Mums så gott.


Jösses så svårt jag hade att somna i går,tyckte nästan att det spökade   Men i kväll är ALLA hemma så jag lär nog sova som en prinsessa i natt


   

Jag undrar vad Parma viskar i Purdys öra han ser lite fundersam ut ?


Fick ett så rart sms från Camilla som tackade för en trevlig kväll,hade fått träningsvärk i magen efter allt skratt.

Skriver att jag är hennes energipåfyllare,så fin hon är min jobbarkompis   Kul när man kan få vara till glädje för andra.


Kram

Carina



Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards