Carina´s Blogg

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Carina - 20 oktober 2012 17:21

Vilken blöt men trevlig dag det blev.
Ambra jagade en bock som killarna fick se men på för långt avstånd för att skjuta. Fick beröm av de Finska killarna, att jag bar duktig hudfärger. Släppte sedan Nora som sökte igenom en liten kulle utan att hitta något.
Det blev lunch hos Susanne som bjöd på pyttipanna och fika. Skönt att få komma in i värmen och torka upp lite.
Efter lunch blev det andjakt. Något jag aldrig varit med på men oj så kul. Finnarna lyckades skjuts 25 styckna.
Hittade massa svamp i skogen, men hade tyvärr ingen påse med mig.
Nu sitter jag på färjan på väg hem.Ska äta en god middag och ta mig ett glas rött innan jag intar soffan.
I kväll ska pricken på klockan bort för i morgon struntar jag i jakten, måste få sova ut. Det ska bu regna i morgon med och jag är då en bangare.
Kram Carina

Av Carina - 20 oktober 2012 08:13

Hej
Vi har en biljett till den inbilllnings sjuke av Moliere över. Vill du göra oss sällskap ?
Fick detta sms från Anders i går och självklart tackade jag JA
Blev även bjuden på middag = Anders heta gryta, riktigt gott.
Tack Anders och Eva för i går,mycket trevligt.

Det verkar lösa sig på jobbet, kommer nu att byta klass och slipper då jobba med denna elev som får mig att må så dåligt. Är så tacksam över mina fina arbeta kamrater som tänker på mig och vill göra ett schema byte för att jag ska må bra och få trivas på jobbet igen.

Sitter just nu vid Dalarö och väntar på färjan som ska ta mig över till Ornö för en jakt dag med Jimpa och hans Finska vänner. Vädret är inte på min sida men det blir nog en bra dag ändå.
Kram Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards