Carina´s Blogg

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2013

I'm back

Av Carina - 13 oktober 2013 20:45

I'm back

Har fått många frågor om vad som hänt med anledning av mitt senaste inlägg ?

Vet inte riktigt hur jag ska förklara men, Någon (jag vet vem) har kopierat mina inlägg med bilder på hur jag såg ut efter slaget och skickat det vidare till personer som INTE har något som helst med min blogg att göra.

SÅ GÖR MAN BARA INTE   Man kopierar inte andras inlägg och bilder   



Ännu en helg har gått.Det blev inte riktigt som planerat,men det blev ändå så himla bra bra ändå.

  

SPÖK på Cirkus,Gillar man Måns Selmelöv,Lena Philipsson,Sussi Eriksson och Loa Falkman så se SPÖK   


  

Vacker väder i dagarna två.Jakt med fina drev och lite för långa,this happens even the best.

Förutom att jaga rådjur har jag jagat dammtussar och löv.Inte lika roligt men någon måste ju ta hand om det tråkiga också,typ jag.

  

Hittade lite trattisar i skogen som fick bli dagens lunch-omelett


         

Nora och jag tog en promenad ner till Grindsjön.Och hon bangar inte för att bada,tyvärr hade jag fel skor på mig så det gick inte att komma så långt ut för Nora.Älskar denna plats,satt en stund och såg ut över sjön och bara njöt av alla färger,tystnaden och Nora vid min sida.


  

Höst och mycket löv,tyvärr har det en förmåga att följa med in under skosulorna.Inte lika fint med löv på golvet som det är på marken.


  

Andrea och Isabella kom och åt middag med mig på kvällen.Trevligt med sällskap av dessa flickor.

Jag hade lagat - Majssallad med pannbiffar är en lysande och färgsprakande middagsmåltid där jag serverade mumsiga pannbiffar i en underbar tomatsås. Såsen kokade jag ihop av krossade tomater, rödlök, ingefära, tomatpuré, paprikapulver, persilja och strösocker. Serverade pannbiffarna med nykokt ris och utsökt majssallad.

 

Mina färsbiffar är tillagade på älgfärs Receptet hittar du här >>>


 


 

Till efterrätt blev det en kladdkaka med dajmtäcke.Receptet hittar du här >>>


Mycket gott finns det att äta och i morgon är det fasta för mig.Går nu in i min sjunde vecka med 5:2

Har gått ner 3,7 kg och får väl vara nöjd med det lilla.

Annat är det med Anna Book som gått ner 16,5 kg på sex.Alltså denna kvinna måste vara ett vild djur i sängen som förbränner så många kg på sex.Hon är i alla fall väldigt lycklig med sin man och bara det är ju fint nog.

Men det ryktas om att hon gjort en magoperation,så vissa kan få till rubriker utan sant innehåll   



Nu har dom börjat göra reklam för Det stora matslaget på TV 1.Start tisdag den 22 oktober.


Det dina tankar säger är inte alltid sanningen.

Det behöver inte bli som man har tänkt att det ska bli.


Kram

Carina


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 16 april 2020 07:00

Det är så overkligt, konstigt och skrämmande med covid-19.Jag har nog inte riktigt förstått allvaret i det. Man får höra om det på radion,tv och bland sociala medier.Det har på någotvis varit så overkligt, tills i går då vi fick det tragiska besked...

Av Carina - 27 mars 2020 06:30

Det var en månad sedan jag skrev sist och mycket har hänt i världen sedan dess. Jag försöker att inte tänka så mycket på covid-19.Visst är det fruktansvärt för dom som blir drabbade,men jag kan inte sluta leva eller stänga mig inne.   Vårt gymn...

Av Carina - 26 februari 2020 14:30

Gör mer av det du älskar att göra. Det som får dig att må bra. Livet är för kort för något annat. Att medvetet boka tid med sig själv för att må bra och njuta är en viktig del i att varauthållig. Att gilla vad man tar sig för, skapar en go känsla i...

Av Carina - 16 februari 2020 14:00

Träna hjärtat    Ditt hjärta är din kropps viktigaste muskel och med regelbunden motion får du ett starkare hjärta. Om du tränar och rör på dig dagligen halverar du risken att drabbas av hjärt- och kärlsjukdom jämfört med om du har en stillasittand...

Av Carina - 12 februari 2020 15:30


Igår började Weight Trainer PRO, bokade in mig på första grupp passet kl 18:00. Fem stationer hade vi och man var 40 sekunder på varje station sedan bytte man.Vi körde fyra varv och alla gjorde efter sina förutsättningar.Riktigt tufft men roligt.Vi h...

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards