Carina´s Blogg

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Carina - 7 november 2013 19:45

Slutade relativt tidigt i dag men kom ändå hem sent...Gillar inte att komma hem när det är mörkt,men vad tusan ska man göra när man måste jobba heltid.

Hämtade Tobias som åkte med mig till Ica Maxi,han behövde liksom jag handla hem.Lämnade honom i Skogås,passade då på att hälsa på Linda och Minou som hade fått hicka och efter ett tag blir det magknip.Var bara tvungen att hålla Minou en stund,det är ju så mysigt med de små,innan det var dags att styra bilen mot Jordbro för att hämta Gabriella.Sedan hem och rasta hundar för att sedan fixa mat.Vilket i dag blev rester.Rätt skönt och väldigt bekvämt att slippa stå en timme vid spisen.


Susanne på jobbet har varit över till London,bad henne att köpa mig min favorit lotion,den doftar så underbart gott.

  

Linnea på jobbet ska också åka dit och jag har även bett henne handla den åt mig.Men helst av allt skulle jag själv vilja åka till London och shoppa.Ska se i min kalender om jag kan lyckas få in en helg framöver.


  

I dag var Kent med Nora på drevprov och det blev ett första pris.Eftersom detta är min unghund som jag nu planerar att para i vår 2014 så vill jag försöka få henne till drevchampion denna höst/vinter.

Jag har tränat mycket kondition och även låtit henne jagat så mycket jag kunnat.Förhoppningsvis får jag nu lön för mödan.

Nu återstår det två första pris för att nå championatet.


Du har tre alternativ att välja på i livet: Ge upp, Ge efter eller Ge ALLT!



Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards