Carina´s Blogg

Alla inlägg den 11 november 2013

Av Carina - 11 november 2013 18:15

Såg ni solsidan i går ?

När är det OK att avsluta ett sms med en KRAM ?

Ja det kan jag också undra ibland ? Men jag skulle aldrig avsluta med en KRAM om jag inte menade det.

Och när man hälsar.Sträcker man fram handen eller ger man en KRAM ? Ja det är svårt ibland tycker jag att veta.

För ena gången så hälsar man och skakar hand,nästa gång blir det en KRAM och tredje gången en handskakning.

Och tänk om jag vill ge den andra en KRAM och den då sträcker ut en hand.Jag brukar försöka att känna efter och tänker här blir det nog en handskakning,men är samtidigt breredd på att ge en KRAM.

Men dessa kind pussar tycker jag är LITE jobbiga.En del pussar tre gånger och då ska man stå där och vända rätt kind till.

Höger,vänster,höger kind.Eller börjar man med vänster ?

En man i taxklubben ska alltid kindpussas och jag blir alltid lika stressad av att hälsa på honom just av den anledningen att jag inte klarar av att kind pussa tillbaka.Och att jag inte vet vilken kind han ska börja med.

Nej tacka vet jag KRAMAR i både naturlig väg och sms.


Har i dag varit oförskämt glad och lite fullisjutton.Kan bero på att jag la mig tidigt i går,redan 21:05 och var utvilad då jag vaknade eller samtalet jag fick i morse kl 07:59 eller en kombination.

Men nu har tröttheten kommit i kapp och jag tror det blir en tidig kväll,i kväll med.


Den högsta lyckan i livet är förvissningen om att vara älskad för sin egen skull,

eller rättare sagt :Att vara älskad trots en själv.


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards