Carina´s Blogg

Alla inlägg den 19 november 2013

Av Carina - 19 november 2013 21:45

Det Stora matslagen med vårat lag Alby eller Sverige med Zlatan visades ungefär samtidigt i kväll.Det var nog inte så många som såg oss i kväll och det var ju kanske både bra och synd.

Vårat lag vann i alla fall undrar om Zlatans lag vinner ???   

Det var fantastiskt roligt att få möjligheten att vara med i denna mat tävling och som sagt,jag gillar ju att tävla.

Och framförallt att laga mat och efterrätter.

Jag är grymt stolt över mitt lag och vi är ett bra team Dogge,Lena,Vivi och jag   


Fick många rara sms under programets gång,och ett som inte var lika rart från Crobbe som skrev-

- faaan vad du är kraftig!   Crobbe sånt skriver man inte till en kvinna som alltid brottas med sin vikt  

I och för sig var jag kraftigare där än vad jag är i dag.


Pinsamt att se sig själv och hur lät jag????

-Åhhhh - Ingen aning  Och vilken min jag gjorde då jag kom med... Det blir skämsmössa på Carina i morgon.

Kent och Gabriella fick sig många goda skratt i soffan. 

Ja nu får vi vänta några veckor till finalen.Heja Alby !!!!


Tisdag och zumba,alltid lika roligt och fantastiskt skönt att få röra på sig.Fyra tisdagar kvar att dansa sedan blir det uppehåll till vecka fem.

  

Få rätter värmer så gott som soppa! Denna släta soppa lagas med fräst spansk peppar, majs och curry. Gräddig och mild blir den med len kokosmjölk i. Servera med krispiga tortillachips som doppas i en fenomenal kräm av vita bönor, kryddad med spiskummin och lime.Recept kommer en annan dag.


Våga ta den plats du behöver,du har samma rätt som andra.

Alla betyder något var och en på sitt sätt.



Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards