Carina´s Blogg

Alla inlägg den 9 november 2013

Av Carina - 9 november 2013 18:30

Då har snart denna lördag tagit slut.Otroligt vad helgerna går snabbt.

I går fredag blev en lugn hemma kväll framför tv.Hade lagat en fantastiskt god middag.Älgfärsjärpar med pressad potatis och trattkantarellsås.Lägger ut receptet en annan dag.En middag jag tycker ni ska laga.

  


Det blev en förmiddag i skogen med taxjakt.Sedan blev det hem och fixa mat till mina barn/ungdomar.

Hade lagat älgkött i vitlökssås och helstekt potatis i ugn.Något mina ungdomar gillar väldigt mycket.

  

Till efterrätt hade jag gjort en underbart god cheesecake med mango och passionsfrukt

 


Alla ville vi hålla i lilla goa fina Minou som i dag är en vecka gammal.

         

Linda var hemma och vilade så jag fick äran att mata Minou.


Tack mina fina barn och barnbarn för erat besök i dag

 

Välkommen tillbaka snart igen   


Livet är som en toarulle.

Ju närmare slutet desto fortare går det.

Så ta vara på livet !


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards